C I N D E R E L L A !
Put something here.

Home site Me You STUFFS
EF
07 April 2013 ✿ Sunday, April 07, 2013 ✿ 0 Royal Person (s)
Assalamualaikum. Eheemmm :'3 Kenapa setiap kali nak update blog je mesti tak tahu nak mulakan ayat macam mana. Serius, kekadang dekat 10 or 15 minutes jugak lah fikir nak mula cerita macam mana. Taip delete taip delete taip delete. Sebab orang kalau nak baca post kita first mesti dia tengok tajuk. Second, dia baca ayat teratas sikit. Kalau menarik dia terus baca tapi kalau tak dia buka page lain :p Kan kan? Eh, dah lari tajuk ni.

Bila kita ada boyfriend automatik kita tak boleh bercakap pasal lelaki lain. Kita kena setia dgn boyfriend kita. Kalau kita ada boyfriend tapi kita bercakap pasal lelaki lain hmm sah-sah orang kata kita murah. Hello, please lah ........................... Today nak cerita pasal EF :'* Hahaha siapa dia? Jeng jeng jeng secret lol. Aku tahu aku ada pakwe tapi tak salah kan nak cerita pasal kawan lelaki aku :'D Nama dirahsiakan, cukup lah kenal dia dgn panggilan EF.

Aku mengaku aku kenal dia dlm facebook and tak pernah jumpa. Tak sempat nak jumpa dah jadi something buruk. So, ehemm aku kenal dia masa Tahun Baru Cina. Balik dari perlis, online and then terjumpa status dia nak adik angkat. Aku pun tegur dia, since tu kami berkawan. Setiap malam chat haha actually dua malam je :') Tapi tetap kenangan indah bagi aku. Dia handsome, sweet, baik. Sumpah aku selesa dgn dia :D Tapi jodoh kami tak panjang. Terlalu peribadi untuk cerita kenapa tk rapat dgn dia dah. Sekarang dah tak bertegur sapa. Dia macam jauhkan diri dari aku. Aku pun malas nak syok sendiri.

Aku tahu dia ada sebab tersendiri. Redha je lah. Tapi kan, aku pernah cakap sekali dgn dia. Hahaha ayat last masa dia nak letak phone tu tak tahan :D Tersangat sangat sangat lah buat aku senyum sampai telinga. Jujur, aku rindu dia. Rindu kau kawan :') EF sentiasa dalam ingatan :'*

Dashboard Follow

Little Disclaimer;
Sepatah dua kata
YOUR STATUS HERE !!!!!


Hye , bye ,.



Something
Choose background



Thank u;
Skin edit by Malihah Munirah
Basecodes by Adsa
Others ; xx
Most Image by WeHeartIt