C I N D E R E L L A !
Put something here.

Home site Me You STUFFS
Am I happy? :/
04 March 2013 ✿ Monday, March 04, 2013 ✿ 0 Royal Person (s)
Bahagiakah aku? Pernah ke aku merasa bahagia? I don't know. I can't explain it. Life. Aku ada life ke? Ramai yg cakap aku tade life. Yeke? Hmm maybe. Freedom? Jauh sekali. Layak ke aku untuk merasa bebas walaupun cuma untuk sementara waktu? Layak ke aku untuk merasa bahagia? Layak ke aku untuk hidup seperti manusia lain? Dah terlambat. Masa tak boleh diundur balik. Now i'm sixteen already. Dah besar. Dah boleh kahwin dah hahaha k joke :b 

Satu perkara yg masing aku tertanya-tanya, adakah selamanya hidup aku macam ni? Atau? Oneday semuanya berubah? Hmm no comment. Allah tidak akan mengubah nasib seseorang kalau orang tu tak cuba tuk merubah nasib dia sendiri. Tapi apa yg patut aku ubah? Apa patut aku buat? Dari mana aku nak mula? Aku tak tahu. Adakah sia-sia aku hidup selama ni? 

Ya Allah, berikan aku hidayah. Aku lemah. Berikan aku kekuatan. Berikan aku ketenangan yg tidak pernah aku rasai. Ya Allah, tabahkan hati ini supaya dapat melalui apa jua dugaan yg Engkau beri. HambaMu ini terlalu lemah. Ya Allah, berikan aku kebahagiaan. Ya Allah, jodohkan hambaMu ini dgn Mohammad Azlan Bin Osman hingga Engkau ambil nyawaku. Sesungguhnya aku mecintai dia. Berkatilah hubugan kami. 

Aku Ingin Bahagia Dunia & Akhirat :')

Dashboard Follow

Little Disclaimer;
Sepatah dua kata
YOUR STATUS HERE !!!!!


Hye , bye ,.



Something
Choose background



Thank u;
Skin edit by Malihah Munirah
Basecodes by Adsa
Others ; xx
Most Image by WeHeartIt