C I N D E R E L L A !
Put something here.

Home site Me You STUFFS
Tak tahu nak letak tajuk apa -.-
02 March 2013 ✿ Saturday, March 02, 2013 ✿ 0 Royal Person (s)
Hehehe comel kan? :'* Actually azlan tak bagi tunjuk gambar ni kat sesape tapi kisah apa aku? :b 
Dah dekat subuh tapi still tak boleh tidur. Gara-gara dah tidur semalam then bangun pukul 11 malam hmm mmg tak ahh nak tidur balik. 2/3/2013 , keluar dating dgn azlan hahaha yeke dating? Macam tak je. Secara kebetulan kakak ada kenduri kawan dia bertunang dekat Sungai Seluang , sambil menyelam sambil minum air hihi. 

Tengahari panas terik sampai Sungai Seluang then terus call lesbian zaza lah sapa lagi kalau bukan shuhada. Dia datang amek tapi kejap je jumpa dia sebab rumah tok dia ada kenduri arwah. So, tunggu tepi jalan driver kita mai amek :b Lepas tu apa lagi hihihi meronda lah. Pergi makan dekat tesco , azlan makan apa kejadah entah sizzling ke ape? Betul ke aku eja tu? -.- Aku tak makan benda alah tu, tak lalu cheq. Azlan makan tak habis hmm sangat lah membazir amalan syaitan. Lepas tu masa nak balik hujan turun lebat gila babi dgn guruh kilat. Seram k seram. 

Bila hujan dah tak berapa nak hujan sangat hahaha bahasa apa aku guna ni. So, start motor pergi melalak dekat ehem ehem secret :b Hahaha. Duduk dgn azlan, bercakap dgn dia boleh buat otak aku terkeluar. Paling menyampah bila dia ajuk cakap aku hmm rasa nak je tikam dia lelaju. Nasib baik tade pisau. Habis je last lagu tu mama call cakap nak balik dah, mama dtg amek dekat giant. Masa nak balik tu azlan buat aku tade mood, rasa nak sepak dia tapi aku tahannnnnnnnnnnnn T_T Hahaha kalau tak dah lama makan kaki aku. Suka sangat ajuk cakap orang , menyampah tau dak? 

Hihihi pape pun happy sangat, thank you dear :'* Dah lama kita tak keluar mcm tu. Akhirnya, rindu dihati terubat jugok ye? I love you <3 Muahh muahh *ciuman terbang* 


Dashboard Follow

Little Disclaimer;
Sepatah dua kata
YOUR STATUS HERE !!!!!


Hye , bye ,.



Something
Choose background



Thank u;
Skin edit by Malihah Munirah
Basecodes by Adsa
Others ; xx
Most Image by WeHeartIt