C I N D E R E L L A !
Put something here.

Home site Me You STUFFS
Love ?
05 March 2013 ✿ Tuesday, March 05, 2013 ✿ 0 Royal Person (s)
                                                    ASSALAMUALAIKUM

Arghhhhhhhh  Bila boleh berhenti nangis? Hmm tak tahan sangat. Sampai bila kita nak macam ni? Susahkan bila bercinta dgn lelaki yg lain cara hidup dia dgn kita. Terlalu berbeza  Dia faham saya tapi saya tak faham dia. Awak, terlalu susah untuk saya faham awak  Saya stress sangat. Dah lama kita bercinta tapi kenapa baru sekarang masalah ni timbul? Kenapa tak dari dulu lagi? Saya tak tahan. Saya penat. Penat sangattttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt 

Setiap hari kita bergaduh. Setiap malam juga kita menangis bersama  Saya dengar awak menangis , tapi awak tak dengar saya nangis kan? Mesti awak fikir saya tak sedih hmm entah lah. Bila kita jumpa sekali pun tak pernah kita bergaduh. Tapi kenapa bila kita berjauhan ada je benda nak gaduh  Dah macam anjing dgn kucing pantang bertembung mesti nak bergaduh. Hmm letih weh letih bangat.

Saya ingat semalam semua dah settle tapi saya salah. Malam ni jadi lagi. Saya mulakan , saya salah. Saya tak dapat kawal perasaan saya  Saya kalah! Loser! Bodohnya saya :'( Saya tak faham awak. Kerja awak, kehidupan awak, terlalu sukar saya nak terima. Patut ke kita putuskan hubugan kita? Atau setiap malam kita harus merasa sakit?  Saya sayang awak sangat sangat 

Dashboard Follow

Little Disclaimer;
Sepatah dua kata
YOUR STATUS HERE !!!!!


Hye , bye ,.



Something
Choose background



Thank u;
Skin edit by Malihah Munirah
Basecodes by Adsa
Others ; xx
Most Image by WeHeartIt