C I N D E R E L L A !
Put something here.

Home site Me You STUFFS
Baby baru, Cousin baru.
09 November 2012 ✿ Friday, November 09, 2012 ✿ 0 Royal Person (s)

Assalamualaikum.
Gambar atas tuuuuuuuuuuuu -_- Omg omg! Damn cuteeeeeeeee! Gambar hiasan je okay. Budak tu comel macam aku ahahaha k. Act, tadi petang aku keluar pergi perda. Ziarah mak saudara yg baru lepas bersalin. Baru je berapa hari. Aku dapat lagi sorang cousin hahaha macam tak percaya. Baby boy <3 Comel sangat sangat. Macam anak cina, mata segaris, putih melepak. Untung laaahhhhhh hang budak -_- Aku lahir lahir gelap je hmm maybe masa mak aku lahir aku bulan gelap kowt. Kenapa lah bulan tak cerah? Hmm tapi aku tetap bersyukur dgn pemberian ALLAH :) Btw baby tade nama lagi :( Dorang semua taktau nak letak nama apa, family aku ada bagi idea suruh letak nama HAZIQ. Aku memang minat sangat dgn nama Haziq. And tetiba terfikir nama HAZRIL. Omg, handsome nyaa nama. Hahaha tak kisah lah nama apa pun. Yg penting, baby kena jadi anak soleh. Sorry tade gambar. Tak teringat nak amek gambar baby. Takpe lah, lain kali ada :) 

Dashboard Follow

Little Disclaimer;
Sepatah dua kata
YOUR STATUS HERE !!!!!


Hye , bye ,.



Something
Choose background



Thank u;
Skin edit by Malihah Munirah
Basecodes by Adsa
Others ; xx
Most Image by WeHeartIt